Please let us know what you think of our service.

Your comment will be saved for moderation, and you will be redirected to the main page.

Anonymous from 73.17******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-21 00:48

My trade c4bXXX seems stuck, can you take a look? ADMIN EDIT: Resolved.

Anonymous from 185.3********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-19 01:14

Hi, my current trade seems to be stuck. Maybe it just needs more time, but would be very nice if you could check it: 47bdXXXX otherwise a great service, keep it up! It's the first time i ran into an issue. ADMIN EDIT: We have solved it, the funds have been sent.

Anonymous from 188.4********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-17 10:34

Hello ! Trade 43cXXX seems stucked. ADMIN EDIT: It has been solved.

Anonymous from 92.22******* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-17 04:27

Updates didn't change once sent so thought my swap might have messsed up. Always been reliable and went through, just be patient.

Anonymous from 92.22******* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-17 04:19

c880XXXX please investigate not sending ADMIN EDIT: It has been solved.

Anonymous from 162.2********* ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-17 03:36

Trade 727f3XXX seems to have failed? I successfully sent the XXX, but it does not seem to be recognised. ADMIN EDIT: The issue has been resolved.

Anonymous from 90.92******* ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-17 01:57

Hello! a02fXXXX.. seems stuck. ADMIN EDIT: The issue has been resolved.

Anonymous from 185.3********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-16 21:11

Hello my trade seems stuck. Normally you send XXX after XXX confs but it's now been XXX confs and still no xmr has showed up for the trade: 7fc25xxx-... Thank you. ADMIN EDIT: The issue has been resolved. Please contact us again if you have any more problems.

Anonymous from 185.2********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-16 04:35

Hello ! Trade 50XXX seems stucked. ADMIN EDIT: Hello, the transaction has confirmed. We will improve the estimation so this doesn't happen anymore.

lo****@lo******ev from 90.90******** ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-15 07:54

Trade 0f72eXXXX stuck. Can you please refund me ? ADMIN EDIT: Hello, can you check again? It looks alright in our system.

de******@pr*********ch from 185.1********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-14 03:33

Hi forgot my to put in my refund address here it is "XXX" can you please refund the trade is "0c53XXX" ADMIN EDIT: We have refunded. The transfer was initiated with an invalid outgoing address.

ok******@gr**la from 5.2.7***** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-09-07 20:06

Hi, is there a problem with id 422XXXX ADMIN EDIT: What is the problem? From our side, it looks that it was completed.

Anonymous from 193.2********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-08-29 11:53

everything perfect

Anonymous from 193.1********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-08-19 08:28

Trade id d4967XXXX is stuck, can you refund to YYY ADMIN EDIT: There was a small delay, but the funds have been transferred. Please write to us if there are any more problems.

Anonymous from 5.2.6****
2021-08-18 07:14

I made the transfer for 373**** but the funds were not transfered. Please refund to my refund address. ADMIN EDIT: There was a delay, but the funds have been transferred. Please contact us if you have any more problems.

Anonymous from 89.16********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-08-12 10:06

My trade 73d** got stuck, please refund to XXX thanks ADMIN EDIT: We have sent you the money back.

po********@on*********rg from 185.2********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-08-03 19:42

My trade 2f2aXXXX is stuck. Please refund to XXXX thanks ADMIN EDIT: Your lightning node was offline, this is why we were unable to pay it. You can check it out by decoding the BOLT11 invoice and trying to connect to that nodeid. We even tried opening a channel to it. You have been refunded

Anonymous from 107.1******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-23 11:06

trade is stuck - 7e35985b-... please make refund to the provided address thanks ADMIN EDIT: The tx seems to have confirmed, can you let us know if you don't see it?

Anonymous from 173.0***** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-11 04:53

You can disregard my earlier comment - it was initially stuck, but 1 day later, the transaction went through successfully. 5 star service is still true; a slight delay is no issue considering how smoothly this normally runs. Hopefully its just a regular backend hiccup, those things happen. ____Original Comment_______ Love the service, but my latest LTC-XMR trade is stuck. I sent the LTC to the address and that transaction was confirmed, but the status on-site doesn't reflect that. Can you please check on trade fd7...? I would prefer the XMR but I'm fine with receiving the LTC back."

Anonymous from 107.7******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-10 16:35

My trade 3131... is stuck can I have a refund? ADMIN EDIT: It is ok now.

Anonymous from 173.0***** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-10 06:29

Love the service, but my latest LTC-XMR trade is stuck. I sent the LTC to the address and that transaction was confirmed, but the status on-site doesn't reflect that. Can you please check on trade fd776... ? I would prefer the XMR but I'm fine with receiving the LTC back. ADMIN EDIT: It should be okay now, please check.

dr******@ya*****om from 76.18******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-07 19:51

Thank you for the refund. I think I owe you a little change (a few cents worth, but still). Feel free to send me a monero address to my email. Appreciate the service. Keep going, you're great.

dr******@ya*****om from 76.18******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-06 23:42

Thank you for the service. Used it many times before with success. Trade stuck this time, though :( Can I get a refund to: XXX For trade id: 458XX ADMIN EDIT: we have refunded

Anonymous from 24.13******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-07-01 17:55

Trade is stuck - trade/a6f938xx - Can you please check what's going on? ADMIN EDIT: can you send us more details?

ry*************@gm*****om from 80.18******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-06-24 12:25

Trade is stuck :( 386XXX My refund adr: XXX ADMIN EDIT: We have refunded

fo*********@pr**********om from 217.1********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-06-15 02:49

My trade got stuck: 8f9XXX Please refund my monero address 47XX ADMIN EDIT: Your return was processed

fo*********@pr**********om from 185.2********** ⭐ ⭐ ⭐
2021-06-05 16:03

trade/3d6XXX Shows trade is stuck: Please send funds back to my monero address: ADMIN EDIT: Hello, we already sent the monero back a few days ago, to the return address you provided.

Anonymous from 46.38******* ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-31 10:41

The trade with the unique id f0XXX on the pair XMR/BTC-LN The trade is stuck. You were unable to make the payment towards me. xmr refund here: 88oxxxx ADMIN EDIT: We have refunded.

Anonymous from 185.2********** ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-29 14:03

Services gives me different values between calculate and convert step, for 1XMR you get 0.00802385 on the first page 0.0062411882 once you click convert ADMIN EDIT: You also need to pay the BTC fee if you want to transfer to BTC. That gets deducted from the total amount. We used to have a lower btc fee, but people complained about transfers that took more than a few hours.

Anonymous from 185.1********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-29 09:38

trade id d31..... BTC to Monero, 12 hours later and 52 confirmations. still haven't received monero ADMIN EDIT: Can you please double check? From our side it looks good.

mi**********@gm*****om from 94.14******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-28 09:42

I am having opened channel (ch id: XXX) with your node (my node: YYY). For some reason the channel is inactive for quiet some time and based on 1ml.com your node has last update before 5 mohts, are you still running the node? Any idea, where could be any problem? ADMIN EDIT: Our node is still running, but there is likely something wrong with your node, because it has a much lower feerate estimation than we have, so the channel is not being re-established. Maybe your bitcoind is stuck or maybe you are running a pruned mode? What implementation are you using?

mi**********@gm*****om from 94.14******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-26 09:14

Hi, can you contact me on my email? I have a question about your node. ADMIN EDIT: Hello, just write your question here. The messages are not published by default.

1@1.*om from 66.11*********
2021-05-19 22:57

you guys sent it with a chepa ass fee its taking hours to confirm -rep never using agan ADMIN EDIT: Can you send the trade id?

aa*************@ou*******om from 103.1********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-17 13:10

It was done as expected, thanks .

Anonymous from 187.1********* ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-12 18:04

Great service. I recommend you read the BTC fees if you are exchanging. I didn't read that my BTC transaction was going to have a fee of 11.096 sat/vByte. I hope it doesn't take days to confirm. ADMIN EDIT: It took less than 1h to confirm.

Anonymous from 193.3********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-08 00:19

On second thought, I may not have included a refund address - please refund to XXXXXX ADMIN EDIT: We have refunded. Please try with a smaller amount or make sure you have enough available inbound channels.

Anonymous from 193.3********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-08 00:00

Got 'trade is stuck' and that an attempt was made to send funds to refund address, but no funds have appeared there. id is 46d0XXXXX

Anonymous from 91.13********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-07 10:05

tried to convert xmr to btc lightning, says 'The trade is stuck.' c1dXXxXXXX - am using this to pay an invoice with an expiration, usually it goes through quickly. refund to XXX please move status text to top so we can see after refresh without scrolling. ADMIN EDIT: we have refunded.

Anonymous from 107.1********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-04 19:30

well done

Anonymous from 91.19******* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-04 19:26

Great service, I would give 5 stars if a refresh of the exchange page made it immediately obvious that the exchange had completed. The only change appears to be the slight rewording from 'will be transferred' to 'has been transferred' (paraphrasing). Keep up the great work :)

Anonymous from 109.7******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-05-02 17:07

trade ID efccXXX is stuck and the invoice has expired please refund it to 8ACXXXX ADMIN EDIT: We have refunded. Can you try with smaller amounts? Alternatively, download a lightning-network wallet and use our service to rebalance channels or move larger amounts. This way, you can pay invoices that expire whenever you want, and it's safer.

nt*******@gm*****om from 180.1********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-30 15:41

Thank you, Just be patient. It's legit! Received my funds same day!

nt*******@gm*****om from 180.1********** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-29 19:58

Hello, I made a trade for XMR->LTC sent the XMR and am sitting at 29 confirmations. No activity on your end for sending LTC back. Transaction ID # 18e21___ ADMIN EDIT: We have sent the money, there was a slight delay.

Anonymous from 185.1********* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-26 05:36

well done

Anonymous from 37.12********
2021-04-22 22:00

trade/38fcXXXXXXXXXX I'm waiting for XXX refound, it still did not arrived. Thx ADMIN EDIT: We have refunded the money.

Anonymous from 185.1********
2021-04-22 00:36

You'd need a really severe mentally handicap to tell me that your 21sat/vB transaction will confirm if I "wait it out another day or two." It has been almost 6 days. I'm at the very bottom of the (75MB) mempool. I checked, since no one on your end knows how to: https://mempool.observer tx id: 91162XXX Look at the fucking mempool: https://mempool.space 223sat is considered LOW PRIORITY these days. It takes hours for transactions in this range to confirm. Please listen to your clients, return my XMR, and FIX YOUR WEBSITE. ADMIN EDIT: The fee that we used was displayed during the transaction confirmation, and you accepted it. There is no way you can cancel a bitcoin transaction without double spending it and paying a lot more fees. It is not worth it to do that for small amounts. It will eventually confirm at some point.

Anonymous from 185.2******** ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-21 08:42

i did a trade but the transaction (45bf************) wasnt confirmed. it was in fact a child of two other txes which were themselves unconfirmed. the bitcoin min mempool rate has now exceeded those transactions and they have all been dropped from the mempool. i am worried they will inadvertently be double-spent by your wallet. can you please freeze the relevant utxo's in your wallet to prevent this double spend? i have also saved the raw transactions for resubmission to the mempool. ADMIN EDIT: the transactions will never be dropped, as we run our own node which will continue to push the transactions back into the mempool, until they are confirmed. The fee that we used was displayed during the trade confirmation, and you accepted it. BTC transactions cannot be canceled. You will receive the money, eventually.

br****************@gm*****om from 42.15******* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-20 21:04

My transaction is still unconfirmed. It's been 4 days now. Is there any way to speed it up ? ADMIN EDIT: There is no way to speed it up without someone paying more money, and it's not usually worth it for small amounts. It will be confirmed eventually.

Anonymous from 5.104*******
2021-04-18 22:53

XMR -> BTC swap done 2 days ago still has not confirmed ADMIN EDIT: can you send us the trade id? For trade id: https://swap.lightning-network.ro/trade/70f_____________XXX___ The transaction was sent, unfortunately the bitcoin network is congested right now, so there was a sudden increase in fees. There's not much we can do, except to wait it out another day or two.

br****************@gm*****om from 60.49******* ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
2021-04-17 11:54

Been waiting for 20 hour now. When will my btc get transferred? ADMIN EDIT: Your BTC *was* transferred, but the transaction doesn't have any confirmations yet. It's not lost, just in transit.